lørdag 14. juni 2014

Noe Er i Veldig Forandring...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg føler at noe er nå i ferd med å virkelig åpne seg opp. Og jeg kan ikke få utrykt hvor glad jeg er for denne sjøboden som plutselig er blitt min og som bare dukket opp helt perfekt. Jeg kjenner at den er viktig for meg… jeg kan føle det i energien… men klarer ikke å bruke så mye ord på det. Det er en fantastisk energi der nede, og kjenner at jeg kan være der i timevis. Det har blitt mitt nye sted.

Og etter at jeg hadde gjort rent, følte jeg at dørene ikke skulle lukkes igjen. Jeg trodde først at det bare skulle stå ulåst, men de skulle rett og slett stå helt åpen og det har de gjort nå i flere dager. Det var nesten så det føltes umulig å skulle lukke de igjen. Og det fine er at den står veldig i le for vær og vind og regn.

Og jeg føler at denne sjøboden er et veldig klart bilde på meg selv. Føler forbindelsen med min egen sjel bare blir klarere og klarere og at ting nå er virkelig i ferd med å åpne seg opp, og nå kan jeg igjen føle denne tryggheten og tilliten… ingenting lar seg lenger lukke igjen… ingenting lar seg lenger stoppe…

Og plutselig har jeg blitt så klar over at det faktisk er JEG som velger og at jeg ikke lenger trenger å la noe utenfor meg selv styre mine valg.


Jeg Er den Jeg Er



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar