tirsdag 17. juni 2014

Kraftige Energier...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I går men også i dag kjenner jeg kraftige energier er i sving. I går spesielt hadde jeg det gøy med å skrive på dialekt. Velger å skrive bokmål her enn så lenge… Men æ så kor mye farga som kom inn i oran når æ skriv på dialekt. Og æ ser kor æ driv å hoppe fra bokmål til dialækt og kjenne at æ skal la det være sånn… at det e viktig på en måte… det e som om æ hold på å få fræm nokka. Og vest æ fortætte å rette på ting så holder æ igjen.

Oran får farge og humoren kommer igjennom… før æ kjenne æ har så mye humor som vil opp å frem. Mye latter og glæde…

Og i går kunne æ stadig kjenne denne litt "sprø" energien… og jeg kjente at jeg ikke trenger å la den påvirke meg i negativ retning… la den føles vanskelig å tung… men at jeg kan bruke den til å utvikle meg selv videre.
De siste par dagan har æ fått en følelse av at sjæla mi vil vise mæ nokka… men at æ ikkje helt får fatt i det på en måte.

Og i natt våkna æ å et ord som Adamus sa sto plutselig før mæ… ordet «placebo-effekten» og det ordet var som en knapp som ble trykka på og æ så plutselig tankan mine å hvordan de skaple den virkeligheten jeg er i. Har sett disse troslagan før men nå var det som om jeg så alt fra en ny vinkel og kjenner at det var godt å se det fra denne nye vinkelen.

Kjenne at æ e klar te å bare sprenges ut av nokka… eller kanskje æ heller skal spasere ut… mye enklere på en måte he,he,he… ;)


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar