mandag 30. juni 2014

Parallelle Virkeligheter...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Nå i det siste har jeg skjønt at grunnen til at jeg av og til føler at jeg beveger meg bakover er disse parallelle virkelighetene jeg beveger meg ut og inn av og at i noen av disse virkelighetene er det fortsatt ting som trenges å renses ut, og når jeg går inn i en av disse virkelighetene hvor jeg fortsatt henger igjen i ting for å si det sånn, så føles det som om jeg går bakover.

Da jeg våknet i dag ble jeg liggende en stund å observere denne bevegelsen ut og inn av forskjellige virkeligheter. Det er sånn "jeg" oppfatter det akkurat nå, men jeg ser fortsatt vare litt av det store bildet, og jeg vil også presisere at dette er min sannhet… min virkelighet og trenger slettes ikke føles rett for noen andre og deres virkelighet. Dette er ingen "fasit" for å si det sånn. Dette er og blir mine opplevelser. Men jeg kunne føle veldig klart nå hvordan energiene skiftet etter hvert som jeg bevegde meg over og inn i en annen virkelighet. Kanskje ikke virkelighet er det rett ordet, det var egentlig bare et ord som kom her og nå. Kanskje jeg også kan kalle det en dimensjon.

Og jeg kjenner mye sterkere enn før eller kanskje jeg føler at det skjer så fort… forandringene skjer så fort… men jeg føler at jeg bare slipper og slipper og slipper. Og jo mer jeg slipper og lar meg på en måte bare "synke" inn i meg selv jo mer fri føler jeg at jeg blir. Og ikke minst, jo mer jeg gir slipp jo lettere kan ting legge seg til rette og komme inn i min virkelighet.

Og jeg føler hvordan jeg skaper ved å være, og i går følte jeg veldig denne væren og opplevde at mens jeg tuslet rundt i hagen og bare kosa meg med forskjellige ting, så kunne jeg føle denne skapende kraften… eller at jeg rett og slett skaper mens jeg Er.


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar