tirsdag 3. juni 2014

Noe er Forandret...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Natt til i går opplevde jeg å trå over den terskelen som jeg føler jeg har stått på i måneder… trå over terskelen og bare gi "helt slipp". Jeg kunne kjenne suget i magen som om jeg datt utenfor en kant, men det varte bare et øyeblikk og så var det over.

Og i går kan jeg vel si at jeg hadde min første opplevelse med å føle inn i denne tilliten og jeg må si at noe er virkelig forandret. Noe har tydeligvis skjedd og jeg har aldri tidligere kjent en sånn tillit. Jeg har lest litt i shaumbra magasinet og forstår på Geoffrey Hoppe (Crimson Circle.com) at noe har skjedd. Når Adamus feller tårer da må det være noe på gang.

Jeg er forberedt på at det fortsatt blir litt hump og dump en tid fremover men at noe er skiftet det er det ingen tvil om, og jeg gleder meg stort over det.


Jeg Er den Jeg Er 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar