torsdag 3. juli 2014

Det Er Godt å Leve...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Nå har jeg følt på det et par dager. Det er som om jeg har jumpa over gjerdet og nå står med "begge" bena på den andre siden. Eller det er som om jeg enda en gang har lukka døra bak meg og forlatt noe gammelt helt og fullstendig. Sånn føles det nå.

Jeg bare er tilstede i det jeg holder på med og kjenner at jeg trives. Trives sammen med meg selv… trives sammen med andre… trives med å leve… trives i kroppen… rett og slett trives i livet mitt.
Jeg bekymrer meg ikke over noe og det er som om alle bekymringer sakte bare har forsvunnet ut av livet mitt. Sånn føles det akkurat nå.

For en stund siden ble jeg var en glede når jeg skulle betale regninger og jeg tillot meg å være tilstede i denne gleden selv om sinnet til å begynne med protesterte. Og i går da jeg betalte en regning følte jeg igjen denne gleden og det gikk plutselig opp for meg at dette også er overflod. Og jeg har også skjønt at dette også er en klar indikasjon på at jeg har gått ut av offerrollen.

Og kroppen min er tydeligvis ferdig med en prosess den har vært igjennom de siste par ukene for jeg kan føle at noe er forandret også der. De plagene jeg plutselig begynte å merke er plutselig borte og også smertene jeg har hatt i magen de siste par år virker å være borte. I alle fall har jeg ikke merka noe til dem på lenge. Jeg føler også at jeg gleder meg over å spise igjen og klarer å glede meg over god mat. Jeg kan føle en ny kontakt med min egen kropp.

Jeg kjenner at det er godt å "leve"

Jeg Er den Jeg Er… 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar