fredag 18. juli 2014

"Back to Basic"…

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Back to basic… back to basic sa det flere ganger inni meg her for et par tre dager siden, og i går kom det på nytt i det ytre via en annen shaumbra. Og i dag da jeg våknet kom det igjen og jeg spurte meg selv; hva betyr det "egentlig"… og svaret kom med en gang eller jeg kan vel si at det var der alt før jeg spurte.

For svaret fikk jeg egentlig da jeg lå å pustet som et lite barn… tilbake til enkelheten… tilbake til det enkleste av det enkle. Et pust om gangen… et pust om gangen. For etter denne opplevelsen så skjønner jeg virkelig hva et pust om gangen egentlig betyr eller kanskje jeg heller skal si hvordan det føles.

For jeg så at i denne pusten så var det ikke bare enkelt, men jeg var alt… jeg hadde alt og jeg kunne motta alt. I den pusten finnes det ikke et eneste "problem".


Jeg Er den Jeg Er…



           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar