torsdag 10. juli 2014

Det bare Fordamper...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I går (5.juli, vet ikke når jeg blir å legge ut dette for jeg føler akkurat nå at jeg har lyst til å ha det litt for meg selv) opplevde jeg for første gang og føle sinne under en shoud. Og jeg følte en kraftig energi under merabh. Jeg følte jeg gikk dypt for å ta valget om å bryte gjennom for å si det sånn. Og da shouden var ferdig følte jeg på denne bestemtheten og jeg fornemma noe som jeg nå er klar over at jeg på en måte har sett en stund men likevel ikke har sett.

Jeg kan vel forklare det som en slags vegg og da jeg hadde lagt meg så jeg denne «veggen» som jeg der og da skjønte jeg egentlig hadde sett en stund. Og jeg kjente at nå var det klart for å gå gjennom dette. For på en måte var jeg usikker på hva dette var… jeg følte bare et ubehag ved det og det er vel derfor jeg har prøvd å late som jeg ikke har sett den.

Så jeg lå bare der å så på den mens jeg var fullstendig tilstede i meg selv. Opplevde ikke at jeg brukte makt på noen måte men bare betrakta det, og litt etter litt «mykna» dette på en måte etter hvert og jeg kunne føle at energien forandra seg og etter en stund var det som om det løste seg opp. Det var som om hele greia fordampa og jeg oppdaga at det ikke var noen vegg i det hele tatt men hadde bare sett ut som en vegg. Det var på en måte noe som sinnet hadde satt opp som skulle se ut som en vegg. Rett og slett en illusjon av en vegg. Og jeg skjønte at det ikke var noe som blokkerte for min frihet eller for at jeg skulle kunne føle meg fri. Og jeg så at jeg faktisk kan skape det jeg vil.

Skape i total frihet uten noen begrensninger og det betyr at jeg må slippe alt fri, gi slipp på hva utfallet blir eller hvordan ting blir.

Så i dag går jeg mest bare rundt og fornemmer innover i meg selv, og er fast bestemt på å møte alt som er i hvert eneste øyeblikk.

Jeg hadde også en drøm etter at jeg hadde gått gjennom denne såkalte «veggen» hvor jeg snakket med enten Adamus eller Geoffrey, er ikke helt sikker på hvem av dem det var, men det var nå den kroppen som satt der i alle fall. Jeg fortalte om denne opplevelsen med å gå gjennom denne veggen og til å begynne med så han veldig skeptisk ut, men da jeg nesten var ferdig så lyste han opp og skjønte at det jeg fortalte ikke bare var noe makioprat, men noe jeg faktisk hadde går gjennom.

----

I dag (7.juli (7.7.7), må bare skrive mens jeg ennå husker selv om jeg ikke vet når dette blir lagt ut på bloggen) da jeg våknet og ble liggende å bare være tilstede i meg selv så jeg plutselig denne bindinga til andre mennesker. Og jeg så at selv om jeg ikke har hatt så mange mennesker innpå meg i det fysiske bestandig, så er denne bindinga der likevel, og går som lange energitråder og kan strekke seg ganske langt. Jeg snakker om det å føle «behov» for andre mennesker… det er dette «behovet» jeg snakker om nå ikke at man skal leve helt alene hele livet uten å ha kontakt med andre. For man kan ha kontakt og leve sammen med andre uten å føle at man på en måte «trenger» dem, eller føler dette «behovet». Og jeg så at grunnen til at man «trenger» noen er dette behovet for energi… dette energisuget. Og det er der helt ubevisst og kan være veldig usynlig. Og kanskje er det en nødvendig ting i dualitet, jeg vet rett og slett ikke.

I dag ble jeg ikke redd. Jeg lå på en måte å bare betrakta det og så hvordan dette faktisk fungerer i dualiteten. Men jeg husker at jeg så denne bindinga for en stund siden også og da husker jeg at jeg ble redd… redd for at jeg skulle bli fullstendig alene… fullstendig forlatt.

I dag lå jeg å betrakta det og visste at nå var det klart for å bare tillate det å gå… så det gjorde jeg… jeg gjorde vel egentlig ingenting, men bare tillot… tillot det bare å skje. Og plutselig var det som om jeg bare løsna fra noe, og jeg må bare si «noe» for jeg vet egentlig ikke hva det var, men jeg kunne igjen føle og virkelig kjenne at det er «jeg» som er skaperen, ingen andre, og jeg kunne og kan fortsatt føle nå enda sterkere enn før at alt er der… at det bare er der.

Og etter hvert som jeg løsna fra dette «noe», så følte jeg at jeg bare ble mer og mer tilstede i meg selv og jeg kunne føle denne veldige forbindelsen i ryggraden gå fra toppen av hodet og ned langs ryggraden og ut gjennom bena. En intens tilstedeværelse akkurat i det øyeblikket.
I dette øyeblikket kjenner jeg ingen frykt lenger og vet ikke om det er mer igjen å kjenne på… men akkurat nå er det veldig fint… ingen frykt. Og jeg kan føle friheten… den blir på en måte bare mer og mer klar… mer og mer sterk… mer og mer tilstede.

----

I går (8.juli) kjente jeg noe bygge seg opp og først skjønte jeg ikke hva det var. Det føltes som et kaos inni meg, men plutselig så jeg at det var kontrollen. Den kontrollen som fortsatt var der og jeg kjente at jeg kunne tillate det å gå.

Og litt senere på dagen følte jeg for å stille spørsmålet innover i meg selv (har gjort det mange ganger); hvordan tjener det meg fortsatt å ha lite penger… hva er det jeg skal se? Og så slapp jeg det og følte at jeg ikke skulle ha noen forventninger til når svaret ville komme, men jeg visste at det ville komme. Og etter en kort stund så senset jeg et spørsmål tilbake til meg. Kan du ta imot? Og jeg følte innover i dette og plutselig så så jeg denne skammen jeg har båret med meg. Og jeg kunne se at den hadde vært der helt siden tidlig i barndommen og helet tiden under denne oppvåkningsprosessen. Skammen over i det hele tatt å være meg, skammen over å gå gjennom denne oppvåkningen med alt det det innebærer. Plutselig er det så mange situasjoner og opplevelser som kommer frem hvor jeg har følt denne skammen, og jeg skjønte at nå var det virkelig klart for å gi slipp på dette, og så at ved å gi slipp på kontrollen så kunne jeg også la denne skammen gå. Jeg så hvordan jeg hadde hatt… prøvd å ha kontroll over meg selv og over denne skammen. Jeg så at det på en måte hang sammen med hverandre.

----

I dag (10.juli) våkner jeg med det sinnet mitt definerer som en veldig ubehagelig følelse, men jeg kjenner at jeg ikke skal bry meg så mye om hva sinnet mitt mener og isteden bare være til stede i det som er der og ta et pust av gangen. Det føles som en vegg, en vegg jeg har følt mange ganger. Jeg kjenner at den etter hvert begynner å løse seg opp og at det bak denne veggen… ja det har jeg nærmest glemt akkurat nå… minnes bare at det bare føles godt og at det slettes ikke er noe ubehagelig som sinnet skal ha det til.

Kjenner at jeg begynner å få kontakt med en ny ro og at disse såkalte verdslige tingene ikke stresser meg så mye lenger. Og kjenner at jeg kan være mer tilstede når disse energiene kommer som sinnet definerer som ubehagelig.
-

Og jeg ser hvordan ting som kommer inn i livet mitt nå hjelper meg til å være mer og mer i øyeblikket. Jeg ser at jeg har gått ut av offerrollen og klarer nå å være bevisst til stede også når det skjer ting som jeg tidligere følte var vanskelig og utfordrende… ting som rett og slett skremte meg sånn at jeg løp fra meg selv. Jeg har hatt opplevelser i det siste hvor jeg har tatt veldig bevisste valg om å bli værende i kroppen… værende i opplevelsen og jeg ser at det ikke er demoner som vil ta meg men at dette bare hjelper meg til å bare komme i enda dypere kontakt med meg selv, være enda mer tilstede i meg selv, rett og slett tørre å være fullt og helt tilstede i livet mitt, tilstede i alt det som skjer. Tillate alt.


Og Jeg er fortsatt den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar