mandag 14. juli 2014

En Ny Lidenskap...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Det ser ut for at jeg har fått meg en helt ny lidenskap. Fisking. Nå har jeg vært på fisketur for andre gang og fisket. Det har ikke blitt den helt store fangsten, mest til katten faktisk, men jeg ser at det er ikke fisken som er det viktige her. Men rett og slett å komme seg ut og få gjort noe annet enn det jeg pleier å gjøre. Og til min store overraskelse så liker jeg å fiske… faktisk så er det gøy å fiske. Koser meg skikkelig.

Og i dag eller jeg kan vel heller si nå i kveld, så har jeg fått en veldig fornemmelse av at noe er i ferd med å snu seg. Eller jeg holder på å snu noe i meg selv. Vet ikke om jeg kan si så mye om det for det er i grunnen alt jeg selv vet akkurat nå.

For øvrig har det vært en krevende dag i dag. Har drevet å bedt sinnet mitt holde kjeft stadig vekk for det har stadig villet ha meg inn i tvilen, noe det har klart av og til også. Noe så forbanna inn i tvilen også. Men det hjelper liksom å be det holde kjeft. Så hadde det vært noen i nærheten av meg i dag, så hadde de nok trodd jeg var ganske sprø. Hold kjeft… hold kjeft… hold kjeft… he,he,he… Sånn har jeg gått rundt i dag sammen med meg selv.

Fordi jeg har følt på noen heftige energier rundt meg. Heldigvis så slapp jeg å gå «hele» dagen før jeg kom på at dette ikke er mitt. Det holdt med en time eller to, og så kom jeg på at dette er da for faen ikke mitt. Men heftig har det jaggu vært, så det har vært bare å PUSTE å være tilstede i meg selv så mye som mulig.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar