søndag 27. juli 2014

Min Egen Kraft...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Dette skriver jeg for å få klarhet for meg selv i hvorfor jeg har skapt det jeg har skapt.

Jeg ser at ved å sette meg selv i gjeld til noen, enten det er en bank eller til en privat person, så kunne jeg fortsette med å være et «offer». Jeg kunne fortsette med å på en måte ligge nede og unnlate å bruke min egen kraft. Jeg kunne ved å gi makten og kraften over til noen andre, så kunne jeg fortsette denne «leken» med å late som om jeg ikke hadde noen kraft og ingenting jeg skulle ha sagt. At jeg bare måtte finne meg i det andre ville, også ubevisst ved å først ta imot og tro at dette var gaver eller «late» som om dette var gaver selv om jeg innerst inne kanskje visste at en dag… en dag så ble det kanskje krevd tilbake. For jeg ser at da kunne jeg gå inn i denne leken igjen med å være et «offer».

I denne prosessen med denne opplevelsen, så har jeg fått møtt denne autoritære energien på utsiden av meg selv, men som «egentlig» er min egen kraft. Som er den kraften som jeg har nektet selv å bruke, men som har vist seg som en ubalansert energi på utsiden av meg som på en måte har hatt makt over meg og skulle bestemme hva og hvordan osv. Eller som jeg har trodd hadde makt over meg siden jeg ikke var villig til å ta denne kraften til meg. Se at det faktisk var en del av meg.

For noen dager siden skjønte jeg at dette var min kraft og at denne kraften var noe som jeg selv kunne bruke. Ta til meg og bruke den til å skape det jeg vil i mitt liv. Ikke til å regjere over andre og bestemme hva og hvordan andre skal gjøre og ikke gjøre, men å bruke den til å skape det livet jeg ønsker for meg og skape det jeg vil ha i livet mitt.

Jeg forstår at en gang så ga jeg bort min egen kraft, og at det er den jeg nå tar tilbake.
----
Og nå mens jeg sitter i fjæra å inntar morrakaffen min så demrer det sakte inni meg hva det faktisk innebærer det å begynne å bruke min egen kraft. For plutselig så ser jeg at jeg må begynne å ta fullt og helt ansvar på et nytt område i livet mitt. Jeg må være villig til å ta ansvar for "alle" områder i livet mitt.  

Og spørsmålet som kommer er; tør du Wenche-Mari nå være en "bevisst" skaper i ditt liv. Tør du å begynne å skape i livet ditt det du "egentlig vil ha". Og jeg vet at dette spørsmålet har kommet til meg før og jeg vet at jeg har følt en frykt og at jeg ikke har villet se på det ordentlig og tatt det ordentlig inn over meg og svare meg selv. For jeg ser hvor redd jeg har vært for at jeg ikke skulle klare det... for at jeg skulle misslykkes.

Men nå kjenner jeg at det er klart for å "virkelig" føle innover i dette å virkelig kjenne etter. Jeg skal gi meg den tiden jeg trenger for å ta imot dette kjenner jeg, for jeg kan kjenne at her ligger det fortsatt litt frykt... kan kjenne at jeg blir litt kvalm. 

Skal jeg klare å føre skuta mi så skjønner jeg at jeg trenger kraften min. Det er tid for å virkelig ta føringa i mitt eget liv nå.  


Jeg Er den Jeg Er… 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar