torsdag 17. juli 2014

Et Pust Om Gangen...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I natt hadde jeg en veldig spesiell opplevelse. 

Jeg våknet utpå natta og følte et enormt stress, noe jeg også følte mye av dagen i går. Også mens jeg var å fisket følte jeg meg stressa, noe jeg ikke har følt tidligere. Da har jeg bare følt en ro når jeg har vært å fisket. Men så våknet jeg i natt som sagt og følte dette veldige stresset. Mer intens en noen gang før, og jeg sa innover i meg selv at nå trenger jeg hjelp. Og så kom jeg på «et pust om gangen» og begynte å puste veldig bevisst et pust om gangen.

Etter noen bevisste pust så kunne jeg plutselig føle at jeg kom inn i en pust hvor alt stress og alle tanker og alle spenninger i hele kroppen forsvant og jeg følte meg som et lite spebarn som lå å pustet et pust om gangen helt avslappa og rolig og jeg nærmest følte at jeg «var» et pust om gangen. Jeg kan ikke huske å ha følt meg så avslappa og rolig tidligere.

Jeg lå å observerte meg selv en stund mens jeg lå i denne pusten og kunne føle alle forandringene som skjedde inni meg, og plutselig så kjente jeg en enorm trygghet og ro, og følte på en måte en "tyngde" som kjentes ut som om jeg var et digert fjell. Veldig stødig og trygt.

Det har kommet inn de siste par dager at jeg skal inn i jobben som vikar i barnehagen igjen, og dette har også satt i gang et veldig stress i meg i tillegg til det stresset jeg føler i energiene rundt meg, og jeg har lurt litt på om det var sinnet mitt som skulle finne en løsning eller om dette var noe jeg virkelig ønsket. Og stresset har vært så til de grader voldsomt at det føltes som fullstendig kaos inni meg. Så i natt føltes det godt å finne roen igjen og klare å føle innover.

Så jeg sovnet med et pust om gangen og våknet med et pust om gangen, og kjenner fortsatt en ro inni meg, og så lar jeg tingene bli som de skal bli enten det blir det ene eller det andre. Kjenner at alt er som det skal være.

Men vi er virkelig inne i en tid nå med mye energi i bevegelse, så her er det bare å huske å puste veldig bevisst «et pust om gangen». Det hjelper virkelig, det fikk jeg erfare til gangs nå i natt J


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar