mandag 21. juli 2014

En Viktig Oppdagelse...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I helga har jeg virkelig fått oppleve dette med å "være", både sammen med meg selv og sammen med et annet menneske. Fått oppleve å ta fullt og helt vare på meg selv selv om det var andre tilstede. Og det har vært en utrolig flott opplevelse å oppleve at jeg er så på plass i meg selv.

Og selv om det har vært en helg hvor jeg føler jeg har åpnet den ene døra etter den andre, så har det vært bare enda mer merkbart hvordan jeg bare har "vært tilstede" i det som har skjedd og alt bare har gått av seg selv.

Og etter at jeg kjente at jeg gikk gjennom en viktig portal inni meg, så kunne jeg føle at jeg kom i kontakt med… jeg føler jeg kan si den feminine energien i meg selv. Jeg følte nærmest at jeg kunne se det da jeg gikk gjennom denne portalen, så klart var det.

Og nå når jeg har gitt meg litt tid til å se meg tilbake… betrakte det som har vært, så oppdager jeg noe veldig viktig og det er at dette energiviruset… dette seksuelle energiviruset har vært med på å holde meg fast i det gamle.

Det var spesielt tre opplevelser. Den første kom dagen etter at jeg hadde gått gjennom denne portalen, og viruset viste seg da som en veldig frykt og det fortalte meg at jeg aldri kom til å klare å skape meg økonomisk overflod. Men plutselig gikk det opp for meg hva dette "egentlig" var… at dette faktisk var dette seksuelle energiviruset. Jeg har aldri før tenkt at det kunne være dette viruset. Og nå så jeg at det kom for å hindre meg i å gå inn i det nye. Det skulle holde meg fast i det gamle ved å komme med slike tanker og det verste var at det faktisk fikk meg til å tro på det også for det var så kraftig. Jeg ser at det er dette viruset som har fått meg til å gå i ring med disse tankene. For i lang tid har jeg følt at jeg har gått i ring, og har mange ganger følt meg helt fortvilt midt oppi dette.

Den neste oppdagelsen kom i går hvor jeg plutselig bare skjønte at dette viruset har latt meg tro at jeg var "flink" når jeg klarte å ha "akkurat" nok penger til regningene mine og "akkurat" nok penger til maten vi "hadde behov for" men samtidig ikke nok til noe mer. Men viruset fikk meg til å tro at jeg var flink og at dette går fint. Men egentlig så ble jeg bare holdt på "akkurat nok" hele tiden.

Den tredje oppdagelsen som også kom i går var at viruset skulle ha meg til å tro at jeg ikke måtte ta i mot for mye for da ble det ubalanse i energiene. At jeg hele tiden måtte passe på sånn at det skulle være balanse. Med andre ord jeg skulle også her passe på at det holdt seg på "akkurat nok".

Altså med sinnet skulle jeg passe på at det var balanse istedenfor å bare gi helt slipp og så ta imot med glede og ha tillit til at det hele tiden egentlig er balanse… at alt faktisk balanserer seg selv bare jeg tillater det å gjøre det og gir slipp på å kontrollere.

Jeg føler nå at det er som om jeg utvider energifeltet rundt meg og kjenner at jeg tar imot i energien rundt meg. Jeg puster den inn og jeg kan føle gleden og kjærligheten rundt meg og inni meg. Og da jeg for en liten stund siden satt nede i sjøboden, så kunne jeg nærmest høre havet puste.

Og da jeg var på tur inn fikk jeg øye på en takløk i steinbedet mitt som hadde fått blomster og den har aldri tidligere hatt blomster og jeg trodde faktisk ikke den kunne blomstre… trodde ikke den fikk blomster. Dette er faktisk den andre takløken jeg ser blomstre nå i sommer og heller ikke denne trodde jeg fikk blomster.

Men så trodde jeg jo også en stund at jeg heller ikke kunne blomstre men det kan jeg J
For akkurat nå føler jeg meg litt som en takløk. Den klarer seg uansett hvor karrig det er, men så klarer den til slutt å blomstre likevel.


Jeg Er den Jeg Er…




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar