onsdag 13. august 2014

Identiteten...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I går så jeg et glimt av min egen identitet. Det høres kanskje rart ut men sånn opplevde jeg det. Og plutselig så skjønte jeg litt av hva denne identiteten egentlig er for noe. Og slik jeg opplevde det i går føltes det bare som et lag som på en måte lå utenpå den jeg egentlig er… at identiteten bare er et lag som jeg kan gi slipp på. Og jeg aner også at alt på utsiden av meg… og da mener jeg absolutt alt i det ytre, i den fysiske verden er med på å holde på denne identiteten og at denne identiteten er med på å holde fast på denne "illusjonen" som jeg tror er virkeligheten. Som om identiteten er limet i illusjonen.

Jeg har alltid tenkt på identiteten min som navnet mitt, oppførsel, de som er min familie, utdanning og sånne ting, men i går forsto jeg at den for det meste var noe inni meg, noe jeg energimessig forbandt meg med.

Og når jeg føler inn i meg selv nå så føler jeg at jeg er både alt og samtidig er jeg ingenting. At alt jeg tidligere har sett på som meg egentlig ikke eksisterer.

Jeg tillater å la min identitet gli av meg… gli bort. Jeg puster og tillater og lytter innover inn i den jeg egentlig er…


… jeg lytter til den Jeg Er… 

1 kommentar:

  1. "Fantastisk erkjennelse."!
    Jeg lytter til den "Jeg Er"

    Wow sier jeg bare...

    SvarSlett