torsdag 21. august 2014

Ja... Jeg er Klar...




Translation from Norwegian http://translate.google.com


For noen dager siden hadde jeg en opplevelse hvor jeg følte jeg fødte meg selv. I det ene øyeblikket var det som om jeg ble presset gjennom en fødselskanal og i neste øyeblikk føltes det som om jeg var på tur ut av denne kokongen. I disse dagene etter denne opplevelsen så har jeg flere ganger, spesielt disse siste par dagene hatt en følelse av at jeg har en rose inni magen… eller inni meg som sakte nå åpner seg opp. Jeg kan føle den spesielt når jeg ligger og slapper av og puster. Og jeg føler en sånn utrolig ro på alt… og føler innover i meg selv at alt er som det skal være… at alt er helt greit. Kjenner at jeg er trygg.

For noen uker siden kontaktet jeg vikarbanken jeg har jobbet for tidligere, men alle var på ferie av dem jeg skulle ha tak i, men det var ei som skulle gi beskjed videre. I går ringte jeg på nytt for å høre om jeg var registrert i denne vikarbanken, men fikk beskjed om at jeg var «ute av systemet». Og når jeg følte inn i dette, så følte jeg veldig klart at dette var en beskjed til meg om at nå var jeg ute av de gamle systemene… ute av det gamle. Og jeg følte at jeg ikke skulle koble meg til igjen heller.

Jeg føler at dette på en måte er… har vært en kritisk tid for meg. En tid hvor alt det gamle faller bort og hvor det er veldig lett å gå inn i stress… prøve å gripe fatt i gamle ting igjen. Men i går fikk jeg så mye støttende energier alle veier og føler meg bare mer og mer trygg… tatt vare på, og jeg ser at nå er det bare å slippe… gi fullstendig slipp og være i fri flyt. Følge intuisjonen… for i går skjønte jeg til fulle at det er det dette handler om… å følge intuisjonen og ingenting annet. Og da må jeg bare slippe alt. 

Jeg gir slipp og lar meg åpne opp.

I går kveld ringte naboen og spurte om jeg var klar til å koble meg til det store havet… og jeg sa; Ja... jeg er Klar…


Æ E den Æ E



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar