fredag 1. august 2014

Min Egen Identitet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


I dag føler jeg på et veldig behov for å gi helt slipp på min «gamle identitet», min «gamle menneskelige identitet». Bare rett og slett gi slipp på alt… gi slipp på alt og bare være her og nå i hvert øyeblikk. Gi slipp på alt og ha total aksept for alt både det som er i mitt landskap og ha full aksept for den jeg er. Gi slipp på hvordan ting skal være eller skal komme til å bli. Rett og slett GI SLIPP.

Og når jeg er der eller føler inn i det, så føler jeg en glede, letthet og jeg kan føle at alt er der og vil være der akkurat i rette øyeblikk og akkurat slik som det skal være.

På mandag ringte jeg vann og avløp i kommunen for å høre om de kunne komme å tømme slamavskilleren siden jeg hadde observert at den antagelig begynte å bli ganske full. Og siden jeg visste at de var i nærheten, tenkte jeg at jeg kunne ringe å høre om de kunne komme innom slik at jeg kunne få gjort dette så snart som mulig siden det begynte å bli litt prekært for å si det sånn. Jeg fikk til svar at han skulle sende dem en mail og at jeg ville få svar dagen etter. Så jeg regna med at dette ville ta noen dager. Men kun et par tre timer etter var bilen der og jeg fikk tømt. Og jeg fikk også vite at jeg antagelig hadde et tett avløp nede i fjæra siden slamavskilleren var oppfylt. Så da fikk jeg svar på noe før jeg visste at jeg hadde et problem selv om jeg egentlig har visst lenge at dette avløpet i fjæra skulle ha vært utbedret.

Men det morsomme er også at jeg ser koblinga i mitt indre og ute i den fysiske verden. Jeg så det her om dagen og i dag kom «bildet» på nytt. At jeg skal koble meg til det store havet… for plutselig ser jeg havet som min egen sjel. Det uendelige havet og min uendelige sjel. Et vakkert bilde synes jeg.

Jeg kjenner jeg er virkelig klar for å koble meg fra det gamle og koble meg på min «uendelighet» min «storhet» mitt Jeg Er…

1 kommentar:

  1. Woww...
    Et vakkert bilde dette her :) :) <3

    "Jeg så det her om dagen og i dag kom «bildet» på nytt. At jeg skal koble meg til det store havet… for plutselig ser jeg havet som min egen sjel. Det uendelige havet og min uendelige sjel. Et vakkert bilde synes jeg.

    Jeg kjenner jeg er virkelig klar for å koble meg fra det gamle og koble meg på min «uendelighet» min «storhet» mitt Jeg Er…"

    SvarSlett