tirsdag 19. august 2014

Nå klarer Jeg ikke Mere Falskhet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


… nå klarer jeg ikke mer av å ikke vise hvem Jeg Er. Jeg kjenner at jeg klarer ikke å late som jeg er en annen enn den jeg er. Jeg kjenner det presser på i hele meg og det vil ut… jeg vil UT… jeg vil være Meg… jeg vil være Fri…

Jeg har sett på det en stund nå… har følt på det. Dette spillet med å late som… spillet med å unnlate å vise hvem jeg egentlig er. Jeg kjenner at nå er nok nok…

I går kveld fikk jeg en telefon og jeg forsto ikke helt hvorfor dette menneske ringte. Men etter hvert kjente jeg en energi som bare ville opp og frem… det var meg… den egentlige Meg som ville uttrykke seg og den var ikke til å stoppe. Og jeg kjenner nå i dag at endelig føler jeg at jeg kan slippe denne maska jeg har båret rundt på. Det er tid for å tørre å vise hvem jeg er uansett hvordan folk rundt meg vil reagere på meg. Jeg er den jeg er og sånn er det bare med den saken.

Det gikk opp for meg i dag at dette handler om ærlighet. Jeg kjenner at jeg er så lei av denne fasaden og kjenner at nå må jeg ha ærlighet. Jeg må ha det fra meg selv men jeg har også et veldig behov for å ha ærlige mennesker rundt meg… at de jeg skal omgås må tørre å være ærlige… må tørre å være seg selv… må tørre å snakke fra hjerte.

Det er der jeg er nå kjenner jeg, og jeg forstår at dette også handler om å gi slipp på min gamle identitet. Gi slipp på den gamle maska… den gamle fasaden… den gamle meg.

Like før denne telefonsamtalen i går kveld hadde jeg en annen samtale med total ærlighet så forskjellen ble så klar. Og i natt drømte jeg om akkurat samme tema. Ærlighet… og vennskap. Hva et sant vennskap egentlig er.

Men dette handler først og fremst om meg selv. At det er tid for meg selv å være totalt ærlig ovenfor meg selv både i samvær med meg selv og sammen med andre mennesker uansett hvem de måtte være.


Æ E den Æ E...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar