mandag 23. desember 2013

En Stille Feiring...

Translation from Norwegian http://translate.google.com



Det føles som om æ har feira jul i fira daga alt å enda e det ikkje blitt julaften. Det er en stille feiring som foregår inni meg kjenner jeg. I går etter at jeg hadde lagt meg, så følte jeg en sånn utrolig dyp kjærlighet til meg selv, og i dag føles det som om jeg bare har lyst til å være sammen med meg selv. Ikke på den måten at jeg må være alene, men jeg føler jeg må ha meg selv med… altså min guddommelige delen. Og jeg kjenner at jeg klarer det. Det lille jeg har å gjøre går sakte og jeg kjenner at det er akkurat som det skal være. Akkurat passe.  

Og tilliten kjenner jeg er i ferd med å bli like naturlig som en kroppsdel… som en arm eller en fot. Det er på en måte ikke noe stort tema lenger. Den gamle delen har prøvd seg, men kommer liksom ingen vei lenger. Det er som om jeg har runda svingen, nå er jeg på en måte der… selv om det er i den spede begynnelse. Men jeg vet at jeg har klart det. 

Og jeg puster bare tillate... tillate... tillate...


Jeg ønsker deg en riktig god jul Wenche-Mari… og jeg kan føle at det virkelig blir den aller beste.

Jeg Er

4 kommentarer: