lørdag 21. desember 2013

Overflod...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Overflod… det er i grunnen merkelig dette med overflod. For selv om jeg ser at det ikke er så veldig mye penger på kontoen, så føler jeg at jeg har så mye overflod likevel rundt meg. Det «føles» som om jeg ikke mangler en ting, og det gjør jeg heller ikke når jeg ser meg rundt. Men likevel så har denne følelsen av å ha for lite penger vært der, og jeg ser jo med øynene mine at det er lite penger på kontoen. Og jeg har lurt litt på om dette er en slags illusjon. Og de pengene jeg har tror jeg forresten det må være satt strikk i, for jeg føler de varer så lenge. Jeg føler at dette er en lek som sinnet har lekt, men jeg har også hatt en følelse nå de siste par tre dagene at jeg har klart å gi slipp på det. Jeg fikk litt hjelp her om dagen, og jeg tror jammen den siste resten av dette slapp. Denne leken eller hva jeg nå skal kalle det. 

Noe har forandra seg i alle fall... det kjenner jeg. Og så er det opp til meg føler jeg hvor jeg nå vil ha fokus, hva jeg velger å fokusere på fremover. Manger eller overflod. Det er mitt valg.
Faktisk så har jeg begynt å føle et aspekt av meg de siste ukene… et aspekt som ikke har fått lov til å vise seg på aldri så mange liv… har jeg en følelse av. Og det er den delen av meg som «liker» penger… ja som faktisk «elsker» penger… penger og fine klær… og god kvalitet. Når det aspektet har prøvd å komme frem tidligere, så har det blitt momentant skjøvet tilbake. Men de siste ukene har jeg sett det og jeg har følt en glede med å se det, bli kjent med det igjen. Og jeg kan føle at det er i balanse. Jeg kan tillate meg å puste det inn... ta i mot den delen av meg selv uten å føle skyld eller skam. Jeg kjenner det nå når jeg skriver at det er sant. Jeg kan gi dette til meg selv nå… overflod av penger… tillate at det kommer inn i livet mitt igjen. For det har vært der, og nå kan det få lov til å komme inn i livet mitt igjen.

Kjenner jeg må sitte litt å puste det inn. Føle på det. Ta imot det… ta imot MEG.


Jeg Er den Jeg Er  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar