torsdag 19. desember 2013

Å være Ærlig...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Om du skulle lure på hva denne Bloggen egentlig handler om, så kan du gå frem til innlegget den 13. september 2014.

For et par netter siden, våknet jeg opp flere ganger og det første som kom til meg hver gang, var... du skal skrive om hvordan det er å leve som en opplyst på jorda... og du skal være ærlig... være så ærlig som overhode mulig. Oiii... oiii... kjente jeg. Oiii... oiii. Og jeg fikk en følelse av at det skulle ut. Ut i det offentlige rom. Oiii... oiii... oiii...

Så nå har jeg brukt et par dager til å mote meg opp, får man vel si, men jeg har også kjent at... ja... det er tid for det nå. Tid for å tørre å komme ut med meg selv, for jeg føler at først og fremst så er dette viktig for meg selv, men det blir kanskje også som å kaste en stein i vannet... ringene i vannet brer seg utover og når etter hvert frem til andre. 

Så dette blir mitt første innlegg her. Kjenner at jeg må bruke litt tid til å varme opp. 

Det har vært en intens desember med myyye energi i bevegelse. Det har i det hele tatt vært veldig intens det siste halve året føler jeg. Det har mer eller mindre gått i ett og i perioder har jeg følt meg rimelig sliten. Men jeg visste alt i vår at det nå var kart for å gi helt slipp på det gamle og å virkelig være modig. Jeg kunne føle at nå skulle jeg gjennom en utfordrende periode. 
Så nå føles det litt som at hvert steg jeg nå tar nærmest er i tomme luften og så er det bare å stole på at når jeg setter foten ned så er det noe der som tar i mot den. Jeg kan vel si at det faktisk har føltes sånn en stund nå og ja... jeg har vært redd... veldig redd får man vel si... så redd at en stund følte jeg at det var like før sinnet mitt kollapset. Som om hele systemet mitt skulle gå fullstendig i stå. Da er det bare en ting som hjelper, og det er bevisst pust... veeeldig bevisst pust... pust som går helt ned til tærne og gjerne ut av tærne også, 110% tilstede i pusten. Pusten og så denne "viten" om at alt er som det skal være. Tilliten til at det jeg "føler" er det rette og ikke det som sinnet mitt forteller meg.

Kjenner at det holder for nå.

Jeg Er den Jeg Er  

2 kommentarer:

  1. Gratulerer Wenche-Mari :)
    Skal bli artig å følge deg videre..

    Klem fra, Jazhiel

    SvarSlett
  2. Takk for det Jazhiel... ja det skal bli artig... ;)

    SvarSlett