mandag 30. desember 2013

Jeg vil Gråte og Le...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Kjenner at det er ganske mye roligere i dag, kunne føle at energien begynte å forandre seg i går ettermiddag, selv om jeg fortsatt kan føle det jobber i systemet for å si det sånn. Og noen tårer har det blitt i dag også.

I dag tidlig følte jeg en anelse frykt komme inn i forbindelse med det å blogge som dette. Vise meg så naken som jeg gjør nå og vite at faktisk så kan hvem som helst se meg.
Jeg følte litt på denne frykten og kjente at dette trenger jeg ikke å bære med meg lenger. For det handler jo egentlig bare om å fortsette å prøve å holde på en fasade... en fasade som sinnet setter opp og som er veldig slitsom å gå å holde på. Late som om alt er så vellykket og flott. Late som om alt hele tiden skal være bra. Jeg kjenner at denne fasaden som sinnet mitt har prøvd å opprettholde har vært rett og slett slitsom å bære på. Jeg vil ikke ha den med meg videre.

Jeg vil være den jeg Er... jeg vil gråte når jeg føler for å gråte og jeg vil le når jeg føler for å le. Og av og til er det sånn at jeg gråter når jeg ler og ler når jeg gråter.

Jeg Er den Jeg Er

2 kommentarer:

  1. Kørte i min bil på landevejen for lidt siden, nød naturen og de langstrakte bakker her.på Djursland.
    Så fik jeg de præcis samme tanker, "Jamen du kan bare græde,hvis du føler det, og i næste nu griner du jo, for du ved, du altid er på vejen, at det hele er så absolut hylende morsomt og samtidig intet betyder. It really doesn't matter

    SvarSlett
  2. Helt sant Anne... hylende morsomt... det kan det også være ;)

    SvarSlett