tirsdag 31. desember 2013

Å Tro på min Indre Virkelighet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Dette året har jeg mer og mer forstått at den «egentlige» virkeligheten er inni meg og ikke utenfor meg. Det er ikke det fysiske som er det som er det «egentlige» virkelige. Og spesielt utover høsten har det blitt mer og mer tydelig at den egentlige virkeligheten er inni meg, og i høst en eller annen gang, fikk jeg beskjed fra sjelen min at det var på tide å virkelig begynne å «tro» på det jeg «følte» og ikke på det jeg så i den fysiske verden. Og jeg føler at det er her mye av det å ha total tillit kommer inn. Å faktisk tro på «min» virkelighet, at det er denne virkeligheten som er sann for meg. Og jeg har etter hvert forstått at hver og en av oss skaper hver vår virkelighet, og at det bare er i den dualistiske verden at vi tror at vi lever i den samme virkeligheten. Og når hver og en av oss skaper vår helt egen virkelighet så er det heller ikke lenger noe som kan kalles for riktig eller galt. Jeg ser at det ikke lenger kan eksistere når man går ut av den dualistiske verden... ut av 3D. Det er kun i dualiteten sånne begreper har noen hensikt for å si det sånn… har noen form for mening.  

Og jeg ser at det er mitt «valg» hvor jeg vil være. Om jeg fortsatt velger å være i den ytre verden… dualiteten… 3D, å ha det som min virkelige verden, eller om jeg vil tro på min virkelighet som er inni meg. Jeg er fortsatt på jorda, men jeg trenger ikke å være i den dualistiske verden lenger, jeg trenger ikke ha det som min virkelighet lenger.

Og her om dagen så jeg at dette er det som er den femte dimensjonen, at vi nå kan være i denne virkeligheten som vi selv skaper. Det er som om den hovedsakelig er inni meg og noe av det jeg skaper eller kanskje jeg skal si det meste av det jeg skaper kommer aldri til å manifestere seg her i det fysiske, mens en del av det jeg skaper kommer til å manifestere seg fysisk. Og på en måte så føler jeg at det faktisk ikke spiller noen rolle. Det er virkelig uansett.

Så i dag forstår jeg mer av det jeg har vært igjennom nå den siste tiden. Det var behov for en stor rengjøring. Få ut siste rest av det gamle har jeg en følelse av, for jeg ser at det er ikke mye av det gamle som kan tas med videre… om noe i det hele tatt. Og fortsatt blir det kanskje å gå litt ut i det nye året før alt er på plass, før jeg føler at jeg har funne meg til rette i det nye… den nye måten å leve på… i min nye virkelighet. Kanskje er det fortsatt litt tvil igjen… det vil vise seg etter hvert.

Jeg føler jeg endelig har skjønt hva dette med å ta himmelen ned på Jorden egentlig handler om. Dette som jeg har hørt bli sagt i flere år nå, og jeg ser at sinnet mitt aldri kunne ha forstått det, jeg ser at jeg bare kan forstå det når jeg nå kan oppleve det inni meg.

Og jeg vet at jeg bare akkurat har begynt.

Jeg Er den Jeg Er

Jeg ønsker Alt og Alle et virkelig Vakkert Nytt År

uansett hvordan det Vakre måtte ønske å manifestere seg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar